Фрукти і Овочі

Хліб

Молочне і яйця

Заморозка

Консервація

Чай та кава

М'ясо, риба, птиця

Бакалія

Напої

Солодощі, чіпси

Дитячий

Для дому

Для тварин

Здоров'я і краса

Про економію та потреби покупця


Ми – не небожителі. І не проголошуємо себе жрецями, що схопили істину за хвіст. Ми набагато ближче та людяніше, аніж Ти гадаєш. Ми прості та щирі. Але є дещо, що виділяє нас поміж інших. Це «дещо» доволі прозаїчне. Ми шаленіємо від тієї справи, якою займаємося. Ми уболіваємо за неї усім серцем. Тому Ти –той, для кого ми це, власне, робимо-нам не байдужий. Саме Ти маєш насолоджуватися кінцевим результатом наших зусиль. Ми щодня моніторимо ринок і шукаємо споживацьку істину, аби Ти якомога частіше посміхався. Це довга пісня. Тому поговоримо про потреби споживача.


Перш за все покупець бажає заощадити. Гроші, час, нервові клітини чи ще щось. Саме це ми намагаємося йому дати. Але однієї економії грошей замало. Нині, у час настирливої реклами та перенасиченого ринка, недостатньо просто зниження цін. Конкуруючи між собою, виробники винаходять нові та нові методи залучення покупців. Втомлені нескінченними спробами сподобатися покупцям, вони майже валяться з ніг. А примхливий споживач крутить носом та йде геть. В чому ж проблема? А в тому, що було ліньки хоча б трохи повивчати ринок попиту. Побажання покупця не враховані, от у чому біда. Клієнт незадоволений, бо не отримав бажаного. Продавець біснується, бо не розуміє, чим не догодив. Ось така торгівельна драма. Щоб уникнути подібної халепи, ми прискіпливо вивчали ринок перед тим, як туди сунутися. Наша задача – дати покупцям те, чого вони насправді хочуть. Ми цікавилися усім, спроможним знадобитися. Ми встромляли носа у найприхованіші закутки. Та що там казати, й сьогодні невпинно встромляємо. Завдяки цьому ми завжди знаємо, чого потребує наш улюблений покупець. І рвемо підметки на ходу, аби слідкувати за тенденціями. Тому ми постачаємо у домівки львів’ян:

  • Концентровану економію грошей. Хоч цього і замало, але ж не станемо ми від цього відмовлятися. Ми прямуємо до мінімальної вартості. Ми робимо все можливе, аби наш покупець не переплачував. Навіщо йому сплачувати зарплатню касирам, продавцям та адміністраторам? Навіщо брати участь у оплаті оренди приміщення? Ми вважаємо це зайвим та недоречним, тому позбавляємо Тебе від непотрібних витрат. Впевнені, що це вірний шлях. Не сплачуйте зайвого, бережіть свої фінанси.
  • Густу економію часу. Ну, Ти й сам розумієш, скільки часу ти можеш зекономити, замовлюючи товар у нас. Не потрібно снувати поміж полиць із продуктами, не потрібно наїжджати візочком собі на ноги, не потрібно тягнути на собі важкі пакети… Можна зекономити час на подорож до крамниці та з крамниці додому. Можна зекономити час, позбавившись від стояння в чергах.
  • Економію сил. Купуючи у Хіт 24, не потрібно вибиватися з сил. Не треба збиратися з духом, аби після волочити ненависні пакети, повні покупок, по асфальту. Не потрібно впихуватися у ліфт, не потрібно мріяти про додаткову пару рук, бо ця завантажена вкрай. Не потрібно ламати голову, приміряючись, як відкрити двері з торбинками у обох руках.
  • Економію доброго настрою. Він і так буває не часто. Чому б не зекономити трошки для своїх близьких? Суперечки з касирами, напружене стояння у чергах, роздратованість після важкого робочого дня –все це крок за кроком знищує нашу посмішку. Що ж, позбавимося від причини –позбавимося від наслідків. Геть, поганий настрій. Ми не маємо права засмучувати своїх рідних. Економію нервових клітин. Ти, звичайно, знаєш, що вони відновлюються тільки під час вагітності? Чого витрачати їх даремно? Навіщо нервувати, сперечаючись, хто відправиться за закупами? Навіщо докоряти чоловіка у неробстві? Замовити бажане в Хіт 24 –куди простіше та ефективніше.
  • Економію зосередженості та уваги. Ми не пропонуємо покупцям нічого зайвого. Ми взагалі нічого їм не пропонуємо. Тому що вважаємо, що покупець сам повинен обирати. Без тиску з нашого боку. Якщо Ти потребуєш підказок, ми з радістю тобі допоможемо, але не будемо примушувати. Ми не будемо обрушувати на Тебе кілограми непотребу, аби Ти хапався за голову. Тільки те, що тобі потрібно. Решта – не варта й хвилинки уваги.

 

Наша філософія –максимально якісне задоволення потреб споживача. Ну, а перед цим ми, звичайно ж, довго та уважно вивчали оці потреби, аби не промахнутися і влучити точно в ціль. Хіт 24 вважає за краще передати куті меду, тому іноді ми перевершуємо себе так, що завидки беруть.

Ми працюємо на довгострокову перспективу, тож швидка пальма першості, здобута шахрайським чи ледачим шляхом, нам не потрібна. В нас є кодекс хітової честі. Тож швидкий навар –не для нас.

Ми точно знаємо, що життя – чудова штука, і розбазарювати надані нам щедрою рукою ресурси ми не маємо жодного права. Ні, ми не народилися мудрецями, і не були у Тибеті, аби зрозуміти це. Ми дійшли до цього найпростішого та в той же час найскладнішого розуміння пізно. Але вважаємо, що просто повинні в черговий раз нагадати цю прописну істину. Аби ви не наробили так багато помилок і вчасно зрозуміли цінність життя. Часто та густо ми, такі освічені та розумні,забуваємо про елементарні речі.

Тому отямтесь! І економте що є сили. Не витрачайте життя на дурниці. Не розтрачуйте себе. Вірно розставляйте пріоритети!Не бійтеся заноситись за хмари…


Список покупок


Редагувати список...
Догори